Powered By Blogger

静静聆听

Friday, October 16, 2009

神为我开路!

第二十七篇 16-9-09

God will make a way

God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways
we cannot see
He will make a way for me
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strengthFor each new day
He will make a way
He will make a way
By a roadway in the wilderness
He'll lead me
And rivers in the desert
will I seeHeaven and earth will fade
But His Word will still remain
He will do something new today


神,他就是神。他是能赐平安的神,他是无所不知的那一位。所以,困在难题里的我,就因该更相信他,对他有信心。相信他已经为我们每一个人,每一件事,都已近预备了。一定要投靠他,相信他,并信任他!虽然我遇到了困难,无法以自己的手解决,但这是,你叫我如何发泄,安排人来安慰我,鼓励我。谢谢...他,是无可取代的!

No comments:

Post a Comment