Powered By Blogger

静静聆听

Tuesday, March 16, 2010

全然向你

第七十一篇 12-3-10

今天刚从KL福音堂接哥哥从主力军回来。我们参加他们的结业礼,主力军中共有23个人。
看到一个个正在成长基督徒们,心里有一份感动,感谢主让他们有这个福气为你事奉~
很期待明年的少年军啊!!!我愿意去,更愿意事奉袮!

全然向你
当赞美的旋律响起 ,
我的心全然向你 ,
当圣灵的恩膏满溢 ,
我的心不再封闭。
赞美的清泉如春雨沐浴 ,
我心中的喜乐川流不息,
赞美的音符如雪花飘逸,
心中的暖流冉冉升起。
我要开口向你赞美称谢,
永永远远赞美不停,
永永远远称谢不已。
我要欣然向你献上自己,
一生一世献上自己,
一生一世脚步不离。

When the praise of the melody rings ,
My heart completely to you,
When the Holy Spirit's anointing overflow ,
My heart is no longer closed.
Praise springs such as spring rain shower,
The joy of my heart steady stream,
Elegant notes of praise,
such as snow,
Warm the hearts of rising.
I would like to open to you,
praise praise,
Forever and ever praise goes on,
Endless praise forever and ever.
I would gladly give you presented yourself
Whole life presented themselves,
Whole life not leave footsteps.

No comments:

Post a Comment